کدهای وب.عـکس های زیبا.دانلود نرم افزار.کلیپ
عـکس, ابدیت افلاین, کلیپ, اس ام اس,دانلود,اندروید,جاوا,
ارسال توسط تردست

  

آیا شما از آن دسته افراد هستید که فیلم هایی با پایان خوش را می پسندید یا اینکه یک پایان متفاوت را ترجیح می دهید؟ آیا هیچگاه به این موضوع فکر کرده اید اگر پایان فیلم طبق خواست شما تمام شود چه احساسی به شما دست خواهد داد؟ 
MyndPlay مدیا پلیری است که با خواندن ذهن شما، آن چه را می خواهید در مقابل چشمانتان قرار می دهد. این دستگاه شامل هدستی است با قابلیت ثبت امواج الکتریکی مغز که هنگام دیدن فیلم یا بازی کردن سعی می کند ذهن شما را بخواند! این محصول توسط کمپانی Neurosky ساخته شده و به همراه یک نرم افزار همراه ارایه می شود. 



ادامه مطلب...
ارسال توسط تردست
ارسال توسط تردست
ارسال توسط تردست
ارسال توسط تردست

 



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 31 فروردين 1391برچسب:برخورد ناگهانی,موتور,,
ارسال توسط تردست
ارسال توسط تردست

 دوربین مخفی خنده دار کودک قدرتمند



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 30 فروردين 1391برچسب:کلیپ موبایل,کلی خنده دار,;clip,کلیپ زیبا,,
ارسال توسط تردست

 کلیپ حرکات نمایشی از سه موتور سوار دیوانه



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 30 فروردين 1391برچسب:کلیپ,clip,clip mobail,کلیپ موبایل,کلیپ جدید,,
ارسال توسط تردست


یکی از مدیران سابق یک از شرکت های ارائه کننده خدمات کارت های بانکی، پس از فرار به خارج از کشور، اطلاعات میلیون ها کارت متعلق به بانک های مختلف کشور را روی اینترنت منتشر کرده است

از افتانا (پایگاه تخصصی اطلاع رسانی حوزه امنیت فضای تولید و تبادل اطلاعات)، یکی از مدیران سابق یک از شرکت های ارائه کننده خدمات کارت های بانکی، پس از فرار به خارج از کشور، اطلاعات میلیون ها کارت متعلق به بانک های مختلف کشور را روی اینترنت منتشر کرده است. وی هدف از این کار را آشکار ساختن سوء مدیریت مدیران و عدم رعایت استانداردهای بانکی و امنیتی عنوان کرده است.

بنابراین گزارش، مدیر نرم افزار اسبق یکی از شرکت های همکار بانک مرکزی که به عنوان شرکت PSP ، خدمات پرداخت را ارائه می نماید، پس از بروز اختلافاتی با مدیران شرکت، با همراه داشتن اطلاعات بانکی محرمانه، به خارج از کشور گریخته و سپس با ایجاد یک وبلاگ به انتشار اطلاعات سه میلیون کارت بانکی اقدام نموده است.

 

shirazdl.com



ادامه مطلب...
ارسال توسط تردست